Víkend skoro letní

7. června 2010 v 16:01 | Helena.B |  Obrázky
Tak jsme se konečně ohřáli. Vyšlo to tak, jak meteorologové předpověděli. Sluníčko hřálo až připékalo, všechno co má barvu se ukázalo v plné kráse, jen to bláto stále přežívá, není ho sice vidět, ale v přírodě, skryté travou, vám boty pěkně umaže.
VV 1
V sobotu jsem vytrazila na menší pěší túru  a protože jsem měla po dlouhé době k sobě parťáka-nejstarší vnučku, která šlape a nefňuká (jen občas), tak nám cesta pěkně ubíhala. Obloha byla blankytně modrá, sluníčko ukazovalo poledne a letadla létala..
To je soukromý objekt jednoho našeho souseda, myslím, že toto zařízení není pro veřejnost a soused si zde asi splnil svůj klukovský sen. Samozřejmě, že za ohradou jsou koně, ale není je vidět..
VV 5
Toto jsou koně z jiné stáje, děvčata nám i zapózovala, ale fotky se nepovedly. Po cestě jsme viděli ještě další koně za plotem jiné nemovitosti. Nezdá se vám, že kdo nemá koně, není in?
VV 8
To není kýč, opravdu bylo v sobotu tak nádherně. Na tyto kopečky se dívám z domu, ale tady jsou foceny z jiného kopečka, pěkně bez ruchů, drátů a domů..
VV 6
A další kopečky. Vždycky, když něco takového vidím, tak si vzpomenu na "Vesničku střediskovou" a pana Hrušínského, jak se kochá ..
VV 11
VV 12
Beskydy, asi ty fotky měly být vedle sebe. Zase na konci ta Lysá hora. Byla už v minulé reportáži, ale nezlobte se na holku z rovinaté Hané, která si to tady po těch více jak třiceti letech tak moc zamilovala.
VV 7
VV 4
Trávy a luční kvítí, to patří k jaru a létu..
VV 14
A když se unavíte, ve stínu stařičké jabloně je příjemně a když jsme náruživí čtenáři už v první třídě, tak to má babička radost! A o čem čteme? Samozřejmě že o koních!
číča 1
číča 4
U nás na zahradě je dobře i cizím kočkám. Měla jsem strach, jestli není mrtvá. Není, jen je líná..
VV 16
A to je všechno, zavíráme krám!

Ještě ne, ještě se pochlubíme, co jsme si z vycházky přinesly. Plný pytlík květů černého bezu na limonádu a velký kámen do zahrádky. Kameny, to je naše..!

otakárek

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Romi Romi | Web | 7. června 2010 v 16:15 | Reagovat

Koukám Helenko, všem bylo o víkendu mnohem lépe. Moc hezké fotky si nafotila. Hnedle bych se svezla na koníčku:)

2 babi Maňasová babi Maňasová | Web | 7. června 2010 v 16:18 | Reagovat

Helenko, tak to byl krásně využitý víkend, nejen že ses potěšila s vnučkou, ale ještě jsi se pokochala krajinou, která je opravdu nádherná a vůbec se ti nedivím, že ses do ní zamilovala.

3 Květa Květa | Web | 7. června 2010 v 17:08 | Reagovat

Heli, mělas pěkný víkend. Závidím , že máš parťáka na společné procházky krajinou. Já bych taky ráda chodila, ale zatím to jaksi nejde, tak jen občas a na kole, Zdravím Natálku a Elišku.... :-D  :-D  :-D

4 Jarka Jarka | Web | 7. června 2010 v 17:51 | Reagovat

Helenko díky, žes nás taky nechala pokochat tou krásnou krajinou aspoň prostřednictvím fotek. Do takového výhledu se musí každý zamilovat na první pohled. :-)Musím pochválit i první fotku letadla, jsou na ní krásně vidět paprsky sluníčka, to je ale snímeček!! ;-)  8-)

5 Jana Jana | Web | 7. června 2010 v 19:39 | Reagovat

Helenko, taky jsem z rovinaté Hané a dneska si nedovedu představit, že bych nebydlela mezi kopečky, i když ne moc vysokými...Moc pěkný výlet jste měly...Beskydy mám moc ráda :-)

6 Jana Jana | Web | 7. června 2010 v 20:43 | Reagovat

Helenko, všechny fotky jsou moc hezké. Ta první, jak svítí ty paprsky slunce na obloze, i ta příroda i děti a věneček na stromě, tak ten bych ti nejraději ukradla. :-) Je moc příjemné se na tvoje fotky dívat! :-)

7 Blanka Blanka | Web | 7. června 2010 v 21:11 | Reagovat

Jé,to bylo krásné.... :-) Pěkná reportáž z jednoho prima dne.Určitě jste si to s vnučkou společně užily. :-) Ty fotky přírody jsou moc krásné :-)

8 helena-b helena-b | Web | 7. června 2010 v 22:10 | Reagovat

Děkuji všem, tolik chvály si ani nezasloužím. :-) Jsem ráda, že se vám líbí sluníčko a letadlo, já jsme fotila pouze letadlo, to sluníčko se tam jaksi připletlo... :-P A když to sluníčko tolik svítí, tak stejně fotím poslepu :-D a co nevyjde, to vymažu :-P

9 Marcela Marcela | Web | 8. června 2010 v 13:10 | Reagovat

Nádherné fotečky a moc hezká krajina :-)

10 Jarka Jarka | Web | 8. června 2010 v 13:13 | Reagovat

[8]:Helenko, takle fotím taky. Nechce se mi venku nasazovat brýle na blízko, takže v displeji foťáku vidím jen jakýsi celek a až doma u počítače zjišťuji co se povedlo a co je rovnou do koše. :-D
Hezký sluníčkový den! 8-)

11 Janah Janah | Web | 8. června 2010 v 20:37 | Reagovat

Téda ta první fotka je :-P (možná bychom se měli spojit jako expertky na nebeskou tématiku)  :-D Taky se mi líbí ten věneček. :-)

12 Janah Janah | Web | 8. června 2010 v 20:38 | Reagovat

Vlastně asi "měly" předpokládám 8-O

13 helena-b helena-b | Web | 8. června 2010 v 20:52 | Reagovat

[11]: Janah, já jsem sama byla překvapená, co se mi to tam svítí.. a jak fotím, to jsem popsala pod č. 8. Věneček upletla moje vnučka. :-)

14 Jarka Jarka | Web | 9. června 2010 v 20:05 | Reagovat

Nejen víkend byl letní, ale i další dny jsou zatím letní a čtvrtek i pátek už budou asi tropy. Už bych si skoro začala stěžovat na přílišné vedro, ale příští týden má být jen kolem dvaceti, tak mlčím, abych nepřivolala moc velké ochlazení. ;-)  :-D

15 Lucerna Lucerna | Web | 10. června 2010 v 9:54 | Reagovat

krasne fotky, milujem kopce :-D kopce a hory.. bola som len raz pri mory a kolko stastia ze idem spet :D
ok teraz to uz nestiham lebo by som to musela este dostat do pc, ale cez vykend odfotim a poslu fotku ;-) ponuka stale plati :-D

16 helena-b helena-b | Web | 10. června 2010 v 9:59 | Reagovat

[15]: Děkuji za návštěvu, pěkný den. :-P

17 MaLarna MaLarna | Web | 11. června 2010 v 17:20 | Reagovat

Jak zývá!! To je povedená fotka!

18 Maruš-Fukčarinka Maruš-Fukčarinka | 13. června 2010 v 14:56 | Reagovat

Helenko tak to byl krásný výlet.Já včera byla ve Frýdku-moc hezká stará část-"Švédská ulička a náměstí" :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.